Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jelesni
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleśni zobowiązuje się zapewnić dostępność BIP zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do https://gopsjelesnia.naszops.pl/bip
Data publikacji BIP: 04.12.2020
Data ostatniej aktualizacji: 12.03.2021
BIP jest częściowo zgodny z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Nie wszystkie teksty są osadzone bezpośrednio w serwisie. Niektóre posiadają załączniki pdf, doc, png itp. Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie.
Ułatwienia na stronie
Strona internetowa BIP Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleśni posiada ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami
- Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
- Strona posiada przełącznik rozmiaru tekstu
- Strona posiada podwyższony kontrast
5. Dane teleadresowe:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleśni, 34-340 Jeleśnia, ul. Plebańska 5
tel. 33 863 07 31 e-mail: sekretariat@gopsjelesnia.eu za pomocą platformy e-PUAP
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z ośrodkiem adres poczty elektronicznej i.jodlowiec@gopsjelesnia.eu
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 33 863 07 31, pisemnie na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleśni, 34-340 Jeleśnia, ul. Plebańska 5 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w art. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej www lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej mieści się w Jeleśni przy ulicy Plebańskiej 5 w budynku, który nie jest w pełni przystosowany do obsługi osób o szczególnych potrzebach. Budynek posiada duże bariery architektoniczne, dlatego przy wejściu głównym wprowadzono dzswonek, do osób niepełnosprawnych schodzi pracownik.